برای هر سلیقه ای

برای هر سلیقه ای


 # هنوز نفهمیدیم منظور اینایی که میگن گوش کن ببین چی میگم چیه ؟
آخر گوش کنم یا ببینم ؟

# چه بسیار سگ هایی که بر روی اجساد شیرهای جنگل رقصیدند ؛ شادی کردند ،

و خود را بزرگ پنداشتند ! ولی  نمی دانستند شیر ؛ شیر می ماند ،

و سگ ؛ سگ - حتی اگر  قلاده ایی از  طلا  داشته باشد .

# پرواز چه لذتی دارد وقتی زنبور کارگری باشی که نتوانی عاشق ملکه بشوی...!

# جدا ماندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن ندارد

پس عمری که بی تو می گذرد مرگیست به نام زندگی .

 

# دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند ،

دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد 

می روم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم ،

که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست .

 

# همره باد سرد  پاییزی سرنوشت من و تو گشته جدا ، 

رهسپاری عشق من اکنون می سپارم تو را به دست خدا .

 

# پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر ! ! !

حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza cheshmeh ׀ تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alireza.ch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com