برای هر سلیقه ای

برای هر سلیقه ای


امروز بابام ظهر اومدخونه یه راست رفت کولر روشن کرد!!

دوتا سیلی به خودم زدم ببینم خوابم یا بیدار....

دیدم ای دل غافل داشتم خواب میدیدم!

واسه بابام تعریف کردم

سریع پاشد ۵۰۰تومن صدقه داد وگفت :شتر درخواب بیند پنبه دانه!!

 

**********

امروز مامانم خیلی طولانی تو دستشویی بود

میگم چرا نمیای بیرون

میگه مگه با من چی کار دارید!!!؟؟؟ فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟

 

**********

یکی از فامیلامونو بعد سالها دیدم، بهم گفت :چیکار میکنی؟
گفتم کار کیف زنونه. گفت :با موتور کیف میزنی یا پیاده؟؟؟؟

 

**********

بابا به جن اعتقاد داری؟؟ بابا :نه
ولی خدمتکار گف خونه جن داره
بابا :جم کن بریم
چرااا؟؟؟
ما خدمتکار نداریم...
من :| :| :|
بابام :| :| :|
جن:))))))))))

 

**********

به دخترعموم که چهار ساله میگم

سه روز دیگه میرم سربازی میگه تو خودت خری

واسه چی میخای بری خربازی!

 

**********

دیشب مهمونی بودیم، سر سفره شام واسم مسیج اومد،

بازش کردم دیدم پسر خالم نوشته ایمان جلوی من جوجه و کباب نیست برسون!!

توش مونده بودم! فک و فامیله داریم؟!!!!!

**********

یه پسر دایی گودزیلا دارم رفته به خواهرش گفته میخوام ازدواج کنم

بهترین دختر دنیا را دیدم میخوام زنم بشه.

خواهرش گفته تو هنوز بچه ای و... پسردایی گودزیلامم گفته چراپسر دونگی (سریال افسانه دونگی) ازدواج کرد

مگه اون بچه نبود. هیچی دختر داییم تو افق محو شد

***********

خواب بودم، پسرداییم رفته سروقت گوشیم
اسم خودشو به Irancell تغییر داده،
روز و شب بهم SMS میده
مشترک گرامی روز جهانی معلولین ذهنی بر شما مبارک!
آخه فک و فامیله که داریم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza cheshmeh ׀ تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alireza.ch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com